המומחה הביטחוני: "ישראל מתבזה בשיחות הכניעה בקטאר"

המהדורה המרכזית No Comments on המומחה הביטחוני: "ישראל מתבזה בשיחות הכניעה בקטאר"

ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד לשעבר, רמי איגרא, הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "עם כל הרצון לשחרר את החטופים – זה לא יקרה מיד. דה פקטו – ישראל לא יכולה להסכים לתנאי העסקה כפי שהיא. ישראל לא יכולה להניח לחמאס להמשיך ולהתקיים כמו שאי אפשר לשחרר מהכלא את שונאי ישראל הגרועים ביותר"

קטאר • אילוסטרציה
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש הביטחון רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד, התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "פעם הראשונה בהיסטוריה בה מדינה מנצחת במלחמה אבל ממתינה להכתבת תנאי הכניעה של האויב המובס. עם כל הרצון לשחרר את החטופים – זה לא יקרה מיד. דה פקטו – ישראל לא יכולה להסכים לתנאי העסקה כפי שהיא. ישראל לא יכולה להניח לחמאס להמשיך ולהתקיים כמו שאי אפשר לשחרר מהכלא את שונאי ישראל הגרועים ביותר".

לדבריו: "אנחנו חייבים לשלוט גם במובן האזרחי ולא רק הצבאי. אסור שהחמאס ימנה אפילו שוטרי תנועה. זה הרבה יותר קרוב לסחיטה מאשר למשא ומתן. לצערי, במדינת ישראל אין מנהיגים, יש פוליטיקאים. במקום שנתניהו יצהיר פומבית שהלחימה נמשכת עד הסוף – הוא נפגש עם המשפחות, מציג מתווים שונים ושולח את ראש המוסד לשיחות כניעה בקטאר".

"לקטאר יש השפעה אולי על הנייה, לא על כלל הנהגת החמאס. מדינת ישראל מתבזה בשיחות הללו אבל זה חיוני למצג שעושים הכל למען החטופים".

האזינו



0 תגובות